Què és l’Andulació?®

La tecnologia de Andulación és un revolucionari tractament mèdic contra el dolor crònic que ja es utilizat amb èxit a mas de 35 països. combina vibracions mecàniques de longitud d’ona específica amb la calor dels infrarojos.

Què pot fer per tu l’Andulació?®

ALLEUJAR EL TEU DOLOR en patologies de naturalesa musculoesquelètica associades al dolor crònic com fibromiàlgia, SFC, artrosi i artritis, lumbàlgia i dolor d’esquena, hèrnia discal i cervical, reuma, ciàtica,etc.

RELAXAR-TE FÍSICA I MENTALMENT les vibracions penetren en el teu cos i relaxen la teva musculatura a més de proporcionar-te una sensació de benestar que facilita el son profund i reparador. Millora els símptomes de patologies del sistema nerviós com parkinson, estrès, insomni i altres trastorns del son.

ACTIVAR LA CIRCULACIÓ I EL SISTEMA LIMFÀTIC. La sang flueix amb major intensitat i aixó disminueix les lesions i inflamacions articulars musculars i també es redueix l’edema i la retenció de líquids. Milloren els símptomes de l’osteoporosi.

DONAR-TE MÉS ENERGIA I VITALITAT. Es generen en el teu cos més molècules d’ATP (Adenosín Trifosfat) i aixó fa que et sentis més vitals i amb mas energia.

Omple el formulari per demanar la visita amb la que podràs provar gratuïtament la tecnologia de andulació. Els nostres fisioterapeutes es posaran en contacte amb tu el mes aviat posible per concretar-la sense cap compromís.

Sobre quina malaltia crònica t'agradaria tenir més informació
  • - Seleccioni una opció -
  • Fibromiàlgia